فروش ام دی اف - صفحه کابینت - سنگ کورین - هایگلاس - چوب

در این وبلاگ اطلاعاتی در مورد انواع مصنوعات چوبی در خدمت تون قرار میگیره

فروش ام دی اف - صفحه کابینت - سنگ کورین - هایگلاس - چوب

در این وبلاگ اطلاعاتی در مورد انواع مصنوعات چوبی در خدمت تون قرار میگیره

قیمت صفحه کابینت

قیمت صفحه کابینت

مطلبی که در حال پرداختن به آن هستیم مربوط به قیمت صفحه کابینت می باشد. صفحات کابینت، یکی از موضوعات مهم برای خانم های خانه دار در دکوراسیون آشپزخانه می باشد.

نوع و کارایی انواع صفحات کابینت، میزان دوام و عمر آن ها با توجه به قیمت، از جمله موارد مهم در این خصوص می باشد که به شرح آن خواهیم پرداخت.

صفحات کابینتی که امروزه در دکوراسیون منازل استفاده می شوند به شرح زیر می باشد.

صفحه کابینت ام دی اف با روکش HPL

پر فروش ترین نوع صفحه کابینت می باشد. به دلیل قیمت مناسب آن و همچنین تنوع رنگ بسیار بالای آن از اهمیت خاصی برخوردار است.

صفحات کابینت HPL با طول 4 متر و 10 سانتیمتر و با ضخامت 3، 5 و 7 سانتیمتر عرضه می شود که در این میان پرفروش ترین ضخامت آن، 5 سانتیمتر می باشد.

عرض صفحات نیز بنا بر درخواست مشتریان از 60 سانتیمتر تا 120 سانتیمتر به صورت تک لب و دو لب در بازار موجود است.

انواع و اقسام روکش های موجود در صفحات کابینت HPL عبارتند از: روکش های رنگی، طرح سنگ طبیعی، طرح سنگ کوارتز، طرح سنگ کورین، طرح سنگ گرانیت و …

از لحاظ قیمت به نسبت سایر صفحات کابینت از قبیل صفحات کابینت چوب، کورین ، کوارتز، سنگ طبیعی و سرامیک، قیمت مناسبی دارد.

از معایب آن می توان عنوان کرد که پس از مدت طولانی استفاده با قرار گرفتن مداوم در معرض حرارت، رطوبت و … کیفیت و دوام آن کاسته شده و زودتر آسیب می بینند.

به طور مثال با این موارد سنگ کوارتز پس ازاستفاده چند سال، کیفیت و دوام خود را حفظ می کند.

 

قیمت صفحه کابینت

صفح

صفحه کابینت کوارتز

 کوارتز با ترکیب 70 در صد سیلیس می باشد، صفحات بسیار محکم و مشابه سنگ طبیعی می باشد ولی به صورت مصنوعی تولید می گردد.

شکل و شمایل شبیه به سنگ طبیعی را دارد و خواص بهینه شده ای را در خود جای داده است.

قیمت اجرا شده آن در حال حاضر کمی بالا می باشد، اما این صفحات با رعایت استفاده تا چندین سال می تواند به مشتری خدمات خود را بدهند.

این صفحات در معرض استفاده آسیب پذیر نیستند و سختی آن ها مشابه سختی سنگ های گرانیت می باشند. ولی در صورت آسیب دیدگی امکان تعمیر آن وجود ندارد.

صفحه کابینت چوب

صفحات کابینت تمام چوب، یکی از طبیعی ترین کارها در دکوراسیون داخلی می باشد. اما قیمت بالایی دارند و معایبی نیز در آن ها دیده می شود.

از لحاظ زیبایی در دکوراسیون، بدون شک جای حرف و حدیثی را از خود به جای نمی گذارد.

با در نظر گرفتن برخی موارد آسیب پذیر به چوب، امروزه تولید کنندگان ای حرفه، اقدام به فراوری چوب های طبیعی نموده اند تا برخی معیب آن از جمله، ترک خورن، متورم شدن در تماس با آب، نفوذ حشرات به آن ها و… بر طرف گردد.

در پایان نیز موارد دیگری در اجرای صفحه کابینت از قبیل سنگ طبیعی و سرامیک نیز وجود دارند که امروزه علاوه بر قیمت بالای آن ها، طرح های امروزه چندان با آن ها سازگار نیست و متریال های جدید مانند سنگ مصنوعی کورین جای آن ها را گرفته است.

جهت خرید انواع صفحات کابینت و استعلام قیمت آنلاین ، می توانید همین حالا با مشاورین ما در مجموعه ساکو وود تماس گرفته و از قیمت روز تمامی اجناس نیز با خبر شوید.

فروش ام دی اف در قم

پخش MDF  به سراسر کشور

ام دی اف یا به زبان لاتین MDF کوتاه یا مختصر شده (Medium-density fibreboard) است .

یعنی تخته فایبر با چگالی متوسط. این صفحات از محصولات چوبی می باشند، مشابه با نئوپان بوده ولی بسیار فشرده تر و با کیفیتر هستند.

برروی این تخته ها معمولاً صفحاتی از جنس پلی استر و دیگر مواد چسبانده شده که علاوه بر دوام دادن به این صفحات در برابر محیط سبب زیباتر شدن آن نیز می شوند.

فرآیند تولید ام دی اف در ایران ، به طور کامل در داخل کشور انجام می گیرد و از این جهت قیمت آن نسبت به نمونه های داخلی مشابه پایین تر و مقرون به صرفه تر است

پخش ام دی اف متناسب با نیاز کابینت کاران در شهرهای مختلف انجام میگیرد و شهر قم یکی از شهرهای پیشرو در این زمینه  می باشد

البته واردات این محصول به ایران انجام می شود و بهترین مارک های ام دی اف خارجی متعلق به کشورهایی همچون آلمان، ترکیه، مالزی، تایلند، چین و … می باشد

مشتریان ام دی اف می توانند با توجه به بودجه مد نظر ونیاز خود  می توانند انتخاب هوشمندانه تری داشته باشند

 

قیمت ام دی اف قم

در بازار ایران، ام دی اف به شکل خام و روکش شده به فروش می رسد. mdf خام بستگی به نوع و کیفیت قیمت های متفاوتی را در بازار دارد

ام دی اف خام در بازار به قیمت های متفاوتی به فروش می رسد و به دلیل واردات ام دی اف به کشور،نرخ ثابتی ندارد .

برای این که از قیمت انواع ام دی اف با خبر شوید، به وب سایت های شرکت های تولیدی و وارد کننده در شهرهایی مثل قم ، تهران ،کرج  و … سر بزنید

قطه به یقین قیمت خرید ام دی اف در روش اینترنتی به مراتب پایین تر از خرید حضوری می باشد و به طور قابل توجهی می توان در زمان و هزینه صرفه جویی کرد

مزیت دیگر استفاده از وب سایت ها ی اینترنتی ، کسب اطلاعات جزئی متریال های محصولات مختلف و کاربرد  و تنوع رنگ آنها می باشد

با خرید و فروش به این روش ، امکان واسطه گری و گاها سواستفاده  به حداقل مقدار ممکن خود میرسد و خریداران مجبور به پرداخت هزینه اضافی ناشی از دلالی نیستند

 

در انبار مجموعه ساکو وود انواع ورق های ام دی اف موجود در بازارهای جهان یافت شده و شما با هر نوع سلیقه و سطح مالی می توانید از امکانات این مجموعه استفاده کنید

اگر به دنبال قیمت روز ورق ام دی اف و در حجم بالا هستید ، می توانید با کارشناسان ما در مجموعه تماس بگیرید  و به صورت رایگان از خدمات این مجموعه در جهت خرید بهینه استفاده نمایید

فروش فیبر در اردبیل

فروش ام دی اف ۳ میل

فروش ام دی اف 3 میل در ابعاد مختلف و با نمونه های مختلف از جمله ورق های 3 میل خام، 3میل سفید، 3 میل رنگی و… صورت می پذیرد.

ورق های 3 میل به دلیل داشتن سطح کاری گسترده در صنف های مختلف، تقاضای زیادی را در کشور دارد. با توجه به نوع، کیفیت و همچنین ابعاد متفاوت، قیمت های متعددی چه از لحاظ فروش تعداد و چه از لحاظ فروش عمده مشاهده می گردد.

اهمیت کیفیت ورق برای صنف های مختلف به سایر مشخصات آن ارجحیت بیشتری دارد. به دلیل اینکه استفاده از ورق خوب، برای برش کاری و کار با دستگاه cnc می تواند به مراتب ساده تر باشد و در نهایت کار یکدست و زیبایی را تحویل دهد.

استفاده از ورق 3 میل جهت سبک سازی یونیت های کابینت در درجه بعدی اهمیت ورق می باشد. زیرا در این قسمت، ورق مورد نظر بریده شده و متناسب با ابعاد پشت یونیت جهت پوشش سازه و همچنین سبک تر شدن آن به کار می رود.

ورق 3 میل خارجی

بهترین کیفیت درباره ورق های 3 میل را می توان در برندهای خارجی در بازار کشور پیدا کرد. تمامی ورق های خارجی که عمدتا از کشور های شرق آسیا به ایران صادر می گردد، دارای مغز بسیار باکیفیت و همچنین داشتن استاندارد سازگاری با محیط زیست می باشد.

تمامی این محصولات به صورت خام وارد کشور می گردد. اما پیش از آنکه به بازار فرستاده شوند توسط کارخانجات دیگری، اقدام به روکش آن ها می شود.

 فروش ام دی اف 3 میل تولید داخلی

ورق های 3 میل تولید داخل نیز وجود دارند که توسط دو شرکت رهاسان و پویا به بازار عرضه می شوند. قیمت آن ها به نسبت محصولات خارجی پایین تر می باشد. اما از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

استفاده از ورق های 3 میل رنگی نیز در کشور زیاد است که با اجرای طرح های مختلف بر روی آن مورد استفاده مشاغل بسیاری می باشد.

طرح های ورق های 3 میل رنگی بسیار متنوع است و برخی از آن ها با سفارش مشتری، اقدام به روکش پلاکسی گلاس نیز بر روی 3 میل می شود.

برای خرید و سفارش انواع ورق های 3 میل می توانید با همکاران مجرب  فروش ام دی اف ۳ میل  ما در مجموعه ساکو وود تماس بگیرید

 

قیمت ورق هایگلاس

در بازار کشور محصولات متعددی از قبیل ورق های رنگی ملامینه، سینکرو نایز، هایگلاس، پلی گلاس، و… موجود می باشد که در این مطلب قصد داریم درباره قیمت ورق هایگلاس، با توجه به نوع ورق، ابعاد واندازه و کیفیت آن ها نسبت به قیمتشان بپردازیم.

برندهای داخلی و خارجی بسیاری در زمینه تولید محصولات هایگلاس و پلی گلاس در بازار امروز فعالیت می کنند، اما سوال اصلی برای بسیاری از مردم این است که تفاوت هایگلاس ها از کجا مشخص می شود.

ورق های هایگلاس تقریبا در تمامی برندها با سایز280×122 سانتیمتر و با ضخامت 16 میلیمتر عرضه می گردد. این نکته را می توان عنوان کرد که اختلاف قیمت میان ورق های هایگلاس به کیفیت مغز استفاده شده و روکش های آن باز می گردد.

ابتدا در نظر داریم کمی به ساختار این محصول بپردازیم و در ادامه می توان به راحتی این نتیجه را کسب نمود که از لحاظ کیفی، آیا ورق های گران تر امکانات بیشتری را عرضه می کنند یا خیر؟

البته ورق های هایگلاس به نسبت آپشن های مختلف ، قیمت های گوناگونی دارند

ساختار هایگلاس

ورق های هایگلاس به ورق هایی گفته می شود که با مغز ام دی اف می باشند، ولی روکش روی سطح آن ها پلاکسی گلاس است.

پلاکسی گلاس به روکش هایی از جنس پلاستیک ولی با ظاهری شبیه به شیشه می باشند که از قابلیت درخشندگی بالایی برخوردار است.

علاوه بر درخشندگی، قابلیت های دیگری نیز دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

 

 

 

مزایای هایگلاس و قیمت آن

  • دوام ورق های هایگلاس به نسبت ورق های ملامینه بالاتر است، به دلیل جنس روکش پلاکسی گلاسی که دارد با شرایط محیطی و تغییرات دمایی از بین نمی رود.
  • ورق های هایگلاس را نسبت به ورق های ملامینه می توان کاملا ضد آب نامید، زیرا آب نمی تواند از پلاستیک عبود کند ویا واکنش شیمیایی دهد.
  • ورق های هایگلاس دارای ظاهری بسیار چشمگیر می باشد و یکی از اصلی ترین متریال عا در طراحی مدرن به حساب می آید.
  • حفظ و نگه داری از آن بسیار آسان می باشد و به راحتی قابل شستشو است.

عمده قابلیت تمامی هایگلاس ها عنوان شد، اما برخی دیگر از این ورق ها قابلیت های بیشتری را نسبت به دیگر برند های هایگلاس دارا می باشند و به الطبع قیمت بالاتری دارند

  1. یکی از برندهای هایگلاس امروزه در بازار موجود می باشند که ورق های هایگلاس کاملا آنتی فینگر تولید می کند. به طوری که آثار دست بر روی آن پس از تماس با آن محو می شود و هیچ گونه لک بر روی آن باقی نمی ماند.
  2. استفاده مغز ام دی اف با کیفیت از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. به طوری که در عملیات برش و ابزار خوری، کاملا اختلاف کیفی میان ورق های هایگلاس محسوس می باشد.
  3. روکش های هایگلاس، تماما وارداتی می باشد و کشورهای مختلفی در این زمینه فعال هستند. بهترین روکش های هایگلاس متعلق به کشور آلمان و سوئیس می باشد و سپس روکش های کره ای از کیفیت خوبی برخوردار است.

نکته ای که در ورق های هایگلاس وجود دارد این است که این محصولات را نباید با پلی گلاس مقایسه نمود. زیرا ساختار پلی گلاس کامل تر از هایگلاس می باشد و قیمت بالاتری نیز دارد.

 

نتیجه گیری

در پایان برای نتیجه گیری از این مطلب می توان عنوان کرد که ورق های هایگلاس داخلی و خارجی که قیمت بالاتری دارند، در صورت داشتن مغز ام دی اف با کیفیت(خارجی یا داخلی) و روکش های خارجی اروپایی و سپس کره ای می توانند منطقی باشند و دوام بیشتری نسبت به سایر محصولات، در این زمینه را دارا می باشند.

اگر قصد خرید ورق هایگلاس، با هر بودجه ای دارید، به شما پیشنهاد می کنیم با مشاوران مجرب مجموعه ساکو وود تماس حاصل فرمائید.

مجموعه ما ضمن داشتن کادر فنی و همچنین دسترسی به تمامی برندها می توانند هایگلاس را  با قیمت مناسب با توجه به شرایط شما، پیشنهاد کنند.

صفحه کابینت

صفحه کابینت

استفاده از صفحه کابینت در دکوراسیون آشپزخانه از گذشته تا کنون از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.

امروزه با توجه به پیشرفت های حاصل شده در دانش معماری، شاهد انواع و اقسام طرح ها و متریال های متفاوت در ساختمان می باشیم.از این رو قصد داریم تا با انواع صفحات آن آشنا شویم.

متداول ترین صفخات کابینت در بازار با توجه به شرایط و بازخورد آن، از طرف مشتریان را در این مطلب معرفی می کنیم و همچنین به صورت تخصصی به مزیت ها و ایرادات آن ها می پردازیم.

انواع صفحه کابینت:

 

  • صفحات کابینت HPL

می توان عنوان کرد که انواع صفحه کابینت HPL، به عنوان پرفروش ترین نوع نسبت به سایر متریال های دیگر هستند. قیمت مناسب، تنوع رنگی و تنوع کیفیتی و همچنین ست شدن آن با کابینت های ام دی اف از جمله مزایای آن ها می توان نام برد.

مغز این صفحات از MDF می باشد که با روکش اچ پی ال به بازار عرضه می شود. ضخامت صفحات ۳،۵،۷ سانتیمتر می باشد و بعضا روکش های HPL نیز با توجه به کیفیت آن ها دارای ضخامت های متفاوتی هستند. طرح ها و رنگ های متنوعی را در آن میتوان به صورت مات و براق یافت. برخی از روکش های HPL نیز، به صورت ضد آب به بازار معرفی می شود.

 

صفحه

  • صفحات کابینت پلی وود

صفحات پلی وود امروزه به عنوان متریال ۱۰۰٪ ضد آب، معرفی شده است. به دلیل اینکه صفحات پلی وود از جنس نوعی پلاستیک می باشد که روکش می شود. مغز این صفحات به صورت مشبک و تو خالی دیده می شود.

  • صفحه کابینت کورین

صفحات کابینت کورین در بازار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به دلیل اینکه مزایای بسیاری دارد و تنها ایراد آن، هزینه آن نسبت به متریال های ذکر شده گران تر است.

این متریال به شکل پذیری بسیار مناسب و قابلیت خم پذیری، جزء محصولاتی است که برای طرح های جدید و زیبا می توان از آن استفاده کرد. این محصول دارای سطح صاف، بدون هیچ گونه خلل و موردی است و مقاومت خوبی نسبت به خط و خش دارد.

اما نکته جالب این است که این محصول حتی با وجود دیدن آسیب نیز قابل ترمیم است.

  • صفحه کابینت کوارتز

صفخه کابینت کوارتز جزء محصولات استفاده شده با سختی بالا است، زیرا کوارتز جزء موادی است که در صد بسیار بالایی سیلس دارد و این محصول قابلیت خم پذیری نسبت به کورین را ندارد، اما سختی بالای آن در آشپزخانه باعث می شود که بعد از مدت طولانی کار بر روی آن، آسیب کمتری نسبت به سایر متریال ها ببیند.

این محصول نیز دارای طرح ها و رنگ های متنوعی بوده و از معایب آن میتوان به ترمیم مشکل آن هنگام آسیب دیدن اشاره نمود. این محصول در تماس مستقیم با چربی ها و برخی مواد ممکن است تغییر رنگ دهد.

 

  • صفحه کابینت با سنگ طبیعی

امروزه استفاده از سنگ طبیعی را به عنوان صفحه کابینت، کمتر در بین متریال های دیگر می یابیم. دلیل آن نیز تقریبا منطقی است، زیرا این متریال قیمت بالایی دارد. بعد از استفاده به مرور زمان خوردگی پیدا می کند.

نسبت به کورین و کوارتز آلودگی جذب میکند و همچنین قابلیت اجرایی ساده تری نسبت به کورین دارد. اما جلوه یونیک و واقعی آن با طبیعت باعث می شود که طرح های زنده، با استفاده از این متریال اجرا گردد.

  • صفحه کابینت چوبی

    صفحه

    با برش های مختلف و اسلب کردن چوب میتوان آن را به صفحه کابینت تبدیل کرد و

    معماری زیبایی را در آشپزخانه با استفاده از چوب طبیعی رقم زد.

اما استفاده از چوب چندان ارزان نیست و همچنین مواردی از قبیل خوردگی، نفوذ حشرات موزی و … را میتوان از عوامل آسیب رساندن بی بازگشت از آن نام برد. البته در کل اقداماتی جهت بالا بردن کیفی و طول عمر آن اعمال میشود ولی استفاده از آن چندان در بازار رایج نیست.

مدل های دیگری نیز از صفحات کابینت در بازار وجود دارد، اما می توان از این عناوین به عنوان مهم ترین متریال ها در نظر گرفت. امیدواریم که از این مطلب لذت برده باشید.